Huisregels

Regels en praktische info

  • Pomerans werkt enkel op afspraak, dit om de behandelingen in alle rust te laten verlopen.
  • Om u als klant alle aandacht te kunnen geven, worden er geen telefoons aangenomen tijdens behandelingen. Laat daarom een bericht achter op het antwoordapparaat of stuur een mail via de contact pagina. U wordt dan zo snel mogelijk geholpen.
  • Om producten, cadeautjes of geschenkbonnen af te halen graag even verwittigen op voorhand via telefoon, mail of sms. Afhalen kan vaak tussen 2 afspraken door, ’s avonds of op zaterdagvoormiddag.
  • Betalen met bancontact is mogelijk.
  • Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn. Indien u later bent kan de behandeling mogelijks worden ingekort uit respect voor de volgende klant.
  • Om optimaal van uw behandeling te kunnen genieten is het aangewezen uw gsm uit te zetten bij aanvang van de behandeling.
  • Afspraakopties worden slechts gedurende beperkte tijd vrij gehouden. Indien u niet binnen de 24 uur kan reageren op de mail met voorgestelde data, moet er mogelijks naar alternatieve data gezocht worden.
  • Geschenkbonnen blijven één jaar geldig en kunnen ingeruild worden voor zowel behandelingen als producten.

Annulatievoorwaarden

Afspraak vergeten of te laat afgebeld? Ik heb de nodige tijd voor u gereserveerd heb en andere klanten teleurgesteld, daarom ben ik genoodzaakt volgende vergoeding in rekening te brengen:

    • tot 48 uur voor een afspraak: gratis
    • binnen 48u voor een afspraak: €40 annulatievergoeding
    • Niet opdagen zonder verwittigen: de prijs van de geplande behandeling

Het annulatiebedrag kan gestort worden op rekeningnummer: BE97733045427049 – BIC: KREDBEBB, met vermelding “annulatie + naam + dag”. Zolang de annulatievergoeding niet betaald is, kan er geen nieuwe afspraak gemaakt worden.

Ziekte is uiteraard een uitzondering. Hebt u koorts of bent u ernstig ziek? Blijf dan thuis zodat u snel kunt herstellen en verwittig zo snel mogelijk.

Hartelijk dank voor uw begrip!